Saturday, March 14, 2009

GOLEKKAN TERKAWAL



Malam sebelum Maulidur Rasul aritu terasa senyap sgt..
Rupenyer ramai geng2 balik..
Sunyi ,sepi,sendiri..saya takut gelap~hahah
So keluarlah berjln dengan kawan2 yg ader..
rancangnye nk pergi tempat yg banyak cahye dekat dgn Mahkota Parade,
Cancel sbb smua mcm da penat main boling..mcm2 skill ader..
Mlm nie adalah mlm yg 'statik' bagi saye sbb saya tak byk bergerak..



Terima kasih kepada Zaid, Amirul Hakim(D.I.E), Azlan (Mat Ley), Saidi, Zul, Zahidah(Raimi?!),Shani, Kepok(ngok ngek), Azam n aweknyer, dan juge kepada Maiza & Lukman yg hilang dari permulaan lg..haha

Tak lupa kepada Faris yg secara tak langsung saya jumpe masa tgk Arsenal vs Burnley(3-0)

Adios :P

2 comments:

. . . h u s n a . . . said...

haha.. aku xphm pe ko tulis... :)

AlPhabEt "N" said...

Hahaha...mlm yg sunyi membuatkn aku tak tahu nk berkata dgn teratur...ble ko nk kluar tjuk baru...
aku mnunggu~hee

shatilah sayang nazri